Alla samlingar
Övergripande för systemet
Information till Customer Success och Tech om du använder Google Chrome
Information till Customer Success och Tech om du använder Google Chrome

Felsökning, Google Chrome

Albin Bergqvist avatar
Skrivet av Albin Bergqvist
Uppdaterad för mer än en vecka sedan

Använder du Microsoft Edge kan du klicka här

Om du stöter på problem i verktyget så kommer en av frågorna du får vara "Vad står det i konsolen". Använder du Google Chrome så kan du följa guiden nedan för att ta fram allt vi behöver för att kunna lösa ditt problem på bästa vis!

Börja med att högerklicka på webbläsaren, då får du fram rutan som bilden nedan visar. Klicka på "inspektera".

Efter du klickat på inspektera så kommer denna ruta upp. Se till att du står på "konsol" eller "console" som bilden nedan. När du är i fliken konsol så högerklickar du på rutan och klickar "save as...".

Något mer som är bra att kolla för att du ska kunna få bästa möjliga hjälp är att kolla ditt nätverk. Det gör du genom att klicka på de två pilarna som pekar åt höger (ligger i höjd med fliken konsol). Efter du klickat på pilarna så kan du klicka på "Network" eller "Nätverk" precis som i bilden nedan.

När du klickat på "Network" så kommer det komma fram en rad under där det finns en symbol för att ladda ner informationen.

Fick du svar på din fråga?